0905439874
Eva Krajčoviechová – KC Štúdio
Šebešťanová 149, 017 01 Považská Bystrica
IČO: 47 860 928
Zapísaná v živnostenskom registri Okresného úradu Považská Bystrica pod číslom OZP-2014/006170-2, evidenčné číslo živnostenského registra: 330-21727
Predmet podnikania:
Administratívne služby, kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod), polygrafická výroba, sadzba a konečná úprava tlačovín, písmomaliarstvo, reklamné a marketingové služby, služby súvisiace s produkciou filmov alebo videozáznamov.
1.1 Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) spoločnosti Eva Krajčoviechová – KC Štúdio, so sídlom Šebešťanová 149, 017 01 Považská Bystrica, IČO: 47 860 928, upravujú v súlade s § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy (ďalej len „Kúpna zmluva“), uzatvorenej medzi predávajúcim a fyzickou osobou – spotrebiteľom (ďalej len „Kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho na webovej stránke kcstudiopb.sk (ďalej len „Webová stránka“) prostredníctvom jej užívateľského rozhrania (ďalej len „Webové rozhranie“).
1.2 Tieto Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar alebo služby, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru/služieb v rámci svojej podnikateľskej činnosti či samostatného výkonu povolania.
1.3 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť na ustanoveniach odchylných od týchto Obchodných podmienok. V prípade rozporu majú prednosť dohodnuté ustanovenia Kúpnej zmluvy.
1.4 Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy, ktorá je vypracovaná v slovenskom jazyku a v tomto jazyku aj uzatvorená.
1.5 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať znenie Obchodných podmienok, pričom tým nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúcej verzie.
2.1 Kupujúci môže na základe registrácie na Webovej stránke pristupovať do svojho používateľského rozhrania (ďalej len „Užívateľský účet“), z ktorého môže objednávať tovar alebo služby. Objednávka je možná aj bez registrácie, ak to Webové rozhranie umožňuje.
2.2 Pri registrácii a objednávaní je Kupujúci povinný uvádzať pravdivé a aktuálne údaje, ktoré je v prípade zmeny povinný aktualizovať. Predávajúci považuje uvedené údaje za správne.
2.3 Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný uchovávať tieto údaje v tajnosti a nezverejňovať ich.
2.4 Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím osobám využívať svoj Užívateľský účet.
2.5 Predávajúci má právo zrušiť Užívateľský účet najmä v prípade, ak Kupujúci účet dlhodobo nevyužíva alebo poruší svoje zmluvné povinnosti.
2.6 Kupujúci berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä z dôvodu technickej údržby.
3.1 Všetky prezentácie tovaru alebo služieb zverejnené vo Webovom rozhraní majú informatívny charakter a predávajúci nie je povinný uzatvoriť Kúpnu zmluvu týkajúcu sa týchto tovarov alebo služieb. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa neuplatňuje.
3.2 Webové rozhranie obsahuje informácie o tovaroch a službách vrátane ich cien, ktoré sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých príslušných poplatkov. Ceny zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazené vo Webovom rozhraní. Toto ustanovenie nevylučuje možnosť uzatvorenia Kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
3.3 Webové rozhranie obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru alebo služieb. Uvedené náklady platia výlučne pre dodávky realizované v rámci Slovenskej republiky.
3.4 Kupujúci objednáva tovar alebo služby prostredníctvom objednávkového formulára vo Webovom rozhraní, ktorý obsahuje:
3.4.1 označenie objednaného tovaru/služby,
3.4.2 spôsob úhrady a požadovaný spôsob dodania,
3.4.3 informácie o nákladoch spojených s dodaním.
3.5 Pred odoslaním objednávky má Kupujúci možnosť skontrolovať a upraviť vložené údaje. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Objednať“ alebo „Záväzná objednávka“. Predávajúci považuje údaje uvedené v objednávke za správne a po jej prijatí o tom Kupujúceho bezodkladne informuje e-mailom.
3.6 Predávajúci je oprávnený žiadať dodatočné potvrdenie objednávky, najmä v prípade väčšieho množstva tovaru/služby, vyššej ceny či neobvyklých požiadaviek Kupujúceho.
3.7 Zmluvný vzťah vzniká doručením akceptácie objednávky Kupujúcemu prostredníctvom e-mailu.
3.8 Kupujúci súhlasí s využitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní Kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré Kupujúcemu vzniknú (napr. internetové pripojenie, telefonické hovory), znáša sám.
4.1 Kupujúci je povinný uhradiť cenu tovaru/služby vrátane nákladov na balenie a dodanie jedným z nasledovných spôsobov:
v hotovosti na adrese: Centrum 2304, 017 01 Považská Bystrica,
v hotovosti pri doručení na adresu určenú Kupujúcim,
bankovým prevodom na účet Predávajúceho: IBAN SK77 1100 0000 0029 3752 0055 (Tatra banka, a. s.).
4.2 Ak nie je dohodnuté inak, kúpna cena zahŕňa aj náklady na dodanie.
4.3 Predávajúci nepožaduje zálohu, ak nie je v článku 4.6 stanovené inak.
4.4 V hotovosti/dobierkou je cena splatná pri dodaní, pri bezhotovostnej platbe do 7 dní od uzavretia zmluvy.
4.5 Pri bezhotovostnej platbe je Kupujúci povinný uviesť variabilný symbol. Platba sa považuje za uhradenú dňom pripísania na účet Predávajúceho.
4.6 Predávajúci si vyhradzuje právo požadovať úhradu celej sumy vopred, najmä ak nedôjde k potvrdeniu objednávky Kupujúcim.
4.7 Zľavy nie je možné kombinovať.
4.8 Predávajúci vystaví daňový doklad (faktúru) po úhrade kúpnej ceny a zašle ho elektronicky.
4.9 V prípade úhrady v splátkach alebo pravidelnej fakturácie je Kupujúci povinný uhradiť celú sumu služby aj v prípade jej predčasného ukončenia. Zaplatením prvej splátky súhlasí s automatickým inkasom nasledujúcich platieb.
5.1 Kupujúci berie na vedomie, že nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípadoch definovaných v § 1837 Občianskeho zákonníka, napríklad pri tovare/službách prispôsobených na mieru alebo s hygienickým obmedzením.
5.2 Ak sa nejedná o výnimku podľa bodu 5.1, Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru/služby. Odstúpenie je možné zaslať na adresu predávajúceho alebo e-mailom na: tony@kcstudio.sk.
5.3 Odstúpením sa zmluva ruší od začiatku. Tovar/služba musí byť vrátená do 14 dní, náklady znáša Kupujúci.
5.4 Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom do 14 dní od odstúpenia, najskôr však po doručení vráteného tovaru/služby.
5.5 Predávajúci je oprávnený započítať škodu na tovare/službe voči pohľadávke na vrátenie kúpnej ceny.
5.6 Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy do momentu prevzatia tovaru/služby Kupujúcim. V takom prípade vráti platbu bezodkladne.
5.7 Pri odstúpení zaniká aj prípadná darovacia zmluva, ak bol dar poskytnutý s tovarom/službou.
5.8 Darčekový poukaz je platný do 31. 12. v roku jeho vystavenia, resp. 12 mesiacov od nákupu.
6.1 Ak si Kupujúci zvolí iný spôsob dopravy, než je štandardne ponúkaný, nesie riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
6.2 Ak je Predávajúci podľa Kúpnej zmluvy povinný dodať tovar/službu na miesto určené Kupujúcim, Kupujúci je povinný tovar/službu prevziať pri dodaní.
6.3 Ak je potrebné doručiť tovar/službu opakovane alebo iným spôsobom z dôvodov na strane Kupujúceho, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním.
6.4 Kupujúci je povinný pri prevzatí skontrolovať neporušenosť obalu a v prípade zistených závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade vážneho poškodenia môže Kupujúci zásielku neprevziať.
6.5 Ďalšie práva a povinnosti týkajúce sa dopravy môžu byť upravené osobitnými dodacími podmienkami Predávajúceho.
7.1 Práva a povinnosti strán týkajúce sa zodpovednosti za vady sa riadia príslušnými právnymi predpismi, najmä § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka.
7.2 Predávajúci zodpovedá za to, že tovar/služby pri prevzatí nemajú vady, a že:
7.2.1 zodpovedajú dohodnutým vlastnostiam, alebo ak nie sú dohodnuté, vlastnostiam obvyklým,
7.2.2 sú vhodné na účel, na ktorý sa zvyčajne používajú,
7.2.3 sú v dohodnutom množstve, miere alebo hmotnosti,
7.2.4 spĺňajú zákonné požiadavky.
7.3 Ustanovenia sa nevzťahujú na vady, na ktoré bola poskytnutá zľava, alebo ktoré zodpovedajú miere opotrebenia pri použitom tovare/službe.
7.4 Ak sa vada prejaví do šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar/služba bola vadná už pri prevzatí.
7.5 Reklamáciu je možné uplatniť v prevádzkarni Predávajúceho. Za okamih uplatnenia sa považuje doručenie reklamovaného tovaru/služby Predávajúcemu.
7.6 Podrobnosti o uplatňovaní práv z vadného plnenia môžu byť upravené v reklamačnom poriadku Predávajúceho.
8.1 Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru/službe až úplným zaplatením kúpnej ceny.
8.2 Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
8.3 Mimosúdne vybavovanie sťažností zabezpečuje Predávajúci prostredníctvom e-mailu: tony@kcstudio.sk.
8.4 Predávajúci je oprávnený predávať tovar/služby na základe živnostenského oprávnenia, ktoré podlieha kontrole príslušného živnostenského úradu. Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov, a dozor nad ochranou spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia.
8.5 Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
9.1 Ochrana osobných údajov je zabezpečená v súlade s platnými právnymi predpismi.
9.2 Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto údajov: meno, priezvisko, adresa, IČO, DIČ, e-mail, telefónne číslo, dátum narodenia (ďalej len „osobné údaje“).
9.3 Osobné údaje sú spracúvané na účely plnenia zmluvy a vedenia Užívateľského účtu. So zasielaním obchodných oznámení Kupujúci súhlasí, ak sa nerozhodne inak.
9.4 Kupujúci je povinný uvádzať údaje správne a pravdivo a informovať o ich zmene.
9.5 Predávajúci môže poveriť spracovaním osobných údajov tretiu osobu – sprostredkovateľa. Údaje nebudú bez súhlasu Kupujúceho poskytnuté tretím stranám okrem dopravcov.
9.6 Osobné údaje sa spracúvajú na dobu neurčitú elektronicky alebo v listinnej forme.
9.7 Kupujúci potvrdzuje presnosť údajov a ich dobrovoľné poskytnutie.
9.8 V prípade pochybností o zákonnosti spracovania môže Kupujúci:
9.8.1 požiadať o vysvetlenie,
9.8.2 žiadať nápravu.
9.9 Kupujúci má právo na informácie o spracovaní svojich osobných údajov. Predávajúci si môže účtovať poplatok nepresahujúci náklady na poskytnutie týchto informácií.
10.1 Kupujúci súhlasí so zasielaním obchodných oznámení a informácií týkajúcich sa tovaru/služieb na svoju e-mailovú adresu.
10.2 Kupujúci súhlasí s ukladaním cookies do svojho zariadenia. Tento súhlas môže kedykoľvek odvolať, ak to nebráni využívaniu Webovej stránky.
11.1 Predávajúci doručuje Kupujúcemu oznámenia na e-mailovú adresu uvedenú v Užívateľskom účte alebo objednávke.
12.1 Právne vzťahy založené Kúpnou zmluvou sa riadia slovenským právom. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov.
12.2 Ak je niektoré ustanovenie týchto Obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, nahradí sa ustanovením s čo najbližším významom. Neplatnosť jedného ustanovenia neovplyvňuje platnosť ostatných.
12.3 Kúpna zmluva vrátane Obchodných podmienok je archivovaná v elektronickej forme a nie je verejne prístupná.
12.4 Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy tvorí prílohu týchto Obchodných podmienok.
12.5 Kontaktné údaje Predávajúceho:
Papiernictvo Eva Krajčoviechová
Centrum 2304, 017 01 Považská Bystrica
Tel.: +421 907 126 292
E-mail: tony@kcstudio.sk